Obserwatorzy

sobota, 17 marca 2018

metryczka po raz pierwszy

Coś się haftuje. Powoli wyłania się część kształtów. Metryczka zawiera dosłownie kilkanaście kolorów. Zabrałam się za nią z wielką werwą. No i klops. Jak nigdy kolory mi się mylą, ba nawet kratki się mieszają w oczach:) Tak myślę sobie, że pójdzie w kąt na ochłonięcie, albo wręcz przeciwnie i machnę w tydzień:)

 Tu już muszę się pochwalić swoim pierwszym w życiu dywanikiem. Chwalę się tym bardziej, iż jest zrobiony w wyniku recyklingu. Jakiś czas temu wygrzebałam na szmatkach golf. Chodzić w nim nie miałam, ale za 2zł myślę - na coś się tam przyda. No i jest. Co prawda brakło mi pewnie z metr włóczki i okrążenie nie skończone, ale co tam. Nogi i tak grzeje.
Wielkość prawie 1m. Szydełko nr 8


38 komentarzy:

  1. Fajny dywanik , a do metryczki wrócisz za jakiś czas. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do metryczki może jeszcze kiedyś wrócisz. Tymczasem świetny dywanik Ci wyszedł - nie wiem czy ja miałabym na tyle cierpliwości żeby zrobić coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazywam się Janice, mieszkam ze Stanów Zjednoczonych Ameryki,
    Rozwiodłam się z synem, a mój syn ma na imię Felix i ma 12 lat w czerwcu.
    Miałem złe doświadczenia w moim poprzednim związku, to bardzo długa historia, ale skrócę ją, abyś zrozumiał, że czasami musimy podjąć osobistą decyzję, aby dostać to, co należy do ciebie.
    Moja żona rozwiodła się ze mną, żeby wyjść za mąż za innego mężczyznę mieszkającego w tym samym mieście. Przeprosiłem ją i błagałem, aby wróciła do mnie i do naszego syna,
    kilka dni temu czytałam artykuł na blogu o związkach, opublikowany przez Marię Anderson ze Szwecji, podzieliła się na swoim blogu doświadczeniem związanym z życiem i napisała adres e-mail Dr.Oduduwa Love Spell Caster, który może przywrócić rozbite małżeństwo miłosne i przynieść powrót ex love partner w ciągu 3 dni.
    Nigdy nie wierzyłem, że magia działa, dopóki mój syn nie powiedział, że powinienem spróbować sprowadzić jej matkę z powrotem do domu.
    Wysyłam wiadomość na adres mailowy podany na blogu, aby skontaktować się z Dr.Oduduwą, która rzuca zaklęcia miłosne. wyjaśniłem mu wszystko, co wydarzyło się między mną a moją byłą żoną.
    Otrzymałem wiadomość zwrotną, że może pomóc mi sprowadzić ją z powrotem do domu, aby kochać i ufać mi bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Spróbowałem i z przyjemnością postępowałem zgodnie ze wszystkimi instrukcjami podanymi przez Dr.Oduduwa, który rzuca zaklęcia miłosne. Zaledwie kilka dni po tym, jak otrzymałem telefon od mojej byłej żony Laury, przeprosiła mnie, Laura wróciła do domu, płakała i przepraszała naszego syna Felixa za to, że go tak długo zostawił.
    to naprawdę działa jak magia, ponieważ jest tak niesamowite, jak zaklęcie miłosne działa tak skutecznie w ciągu trzech dni modlitwy ortograficznej.
    Gorąco radziłem każdemu czytającemu to świadectwo, kto przechodzi problem w związku, aby szukał pomocy w przywróceniu prawdziwej miłości i zaufania do związku miłosnego. bez względu na to, jak długo Twój partner Cię zostawił, nadal mogą do Ciebie wrócić.
    to działa dla mnie i tak wiele innych osób powiedziało dobre komentarze na temat tego wspaniałego człowieka, Dr.Oduduwy (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. NAJLEPIEJ PILNE EFEKTYWNE ZAKLĘCIE MIŁOŚCI, ABY SZYBKO WRÓCIĆ SWOJEGO BYŁEGO/MĘŻA/ŻONĘ I URATOWAĆ SWÓJ MAŁŻEŃSTWO TERAZ SKONTAKTUJ SIĘ BEZPOŚREDNIO Z PANEM ZULU NA WHATSAPP +2347011196745

    Cześć wszystkim, jestem tutaj, aby zeznawać o wspaniałym i potężnym rzucającym zaklęcia o imieniu Dr ogugu. Byłam tak zdezorientowana i zdruzgotana, kiedy mąż zostawił mnie bez słowa, rozpaczliwie potrzebowałam go z powrotem, bo tak bardzo go kochałam. Więc mój przyjaciel przedstawił mnie tej potężnej czarodziejce, która pomogła jej odzyskać kochanka, więc skontaktowałem się z nim, a on obiecał, że za mniej niż 72 godziny wróci do mnie. Po tym, jak zrobiłam wszystko, o co prosił, ku mojemu największemu zdziwieniu mój mąż, który odmówił rozmowy ze mną, przyszedł do mojego domu i poprosił o wybaczenie za wszystko, przez co mnie zmusił i teraz żyjemy szczęśliwie razem, jeśli masz jakiś problem w związku Radzę skontaktować się z nim w sprawie zeznań. Poniżej znajdują się jego dane kontaktowe. Skontaktuj się z nim przez WhatsApp @ +2347011196745 lub e-mail solutiontempledrogugu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tak niesamowity, jak odzyskałem mojego byłego w mniej niż 48 godzin z pomocą dr ogugu. Mówią, że anioł, którego znasz, jest lepszy niż ten, którego nie znasz, powrót do mojego byłego był właściwą rzeczą, jeśli każdy jest tutaj, który również potrzebuje swojego byłego, skontaktuj się z Dr ogugu z jego pomocą 100%
    Whatsapp+2347011196745
    https://www.facebook.com/Dr.ogugu4/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poddawałam się już i myślałam, że nie stracę związku, dopóki nie znalazłam DOKTOR OLUWA, to piękna rzecz mieć kochający i szczęśliwy związek, po tym, jak mój kochanek opuścił mnie na miesiące z powodu moich błędów, byłem smutny, samotny i złamany, na szczęście zostałem skierowany do bardzo miłego i silnego człowieka DOCTOR OLUWA z Afryki, który pomógł mi przywrócić mojego Kochanka (James) i teraz kocha mnie o wiele bardziej niż kiedykolwiek, jestem teraz tak szczęśliwy z życia. Dziękuję bardzo... obiecałem się tym podzielić, aby dotrzeć do każdego, kto ma trudności z partnerem. Chcesz odzyskać swojego byłego? Potrzebujesz przełomu w biznesie? Potrzebujesz zaklęcia na szczęście? Skontaktuj się z tym wspaniałym rzucającym zaklęcia już dziś i połóż kres bólowi i traumie. numer WhatsApp: +2348121936718.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazywam się Adriana Riley, mój mąż pokłócił się ze mną przez swoją kochankę i poprosił o rozwód, wszyscy wiemy, że żadna kobieta nie może znieść utraty męża i rodziny. Rozwiedliśmy się i po roku nie mogłam o nim zapomnieć, ponieważ tak bardzo go kochałam, widziałam post kobiety dzielącej się w Internecie zeznaniem o rzucającej zaklęcia, która sprowadziła dla niej męża i zjednoczyła jej rodzinę, a ma na imię Dr Ogundele, więc postanowiłem spróbować. Po 24 godzinach mój mąż zadzwonił do mnie i zaczął prosić o przebaczenie. a teraz żyję najlepszym życiem z rodziną, więc jeśli również potrzebujesz jego pomocy, skontaktuj się z nim przez WhatsApp lub Viber: +27638836445.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, bardzo się cieszę, dzieląc się tym, nadal nie mogę Ci podziękować wystarczająco potężnego Księdza Ola,
    Mąż wyjechał do młodszej pani, bo nie mogłam urodzić z powodu PCOS. Byłem tak zdruzgotany. Byłam samotna, dużo płakałam, próbowałam nawet odebrać sobie życie.
    Około 3 miesiące temu moja przyjaciółka opowiedziała mi o tym wspaniałym człowieku Priest Ade, który pomógł jej uczynić jej małżeństwo doskonałym.
    Wszedłem do Internetu i zrobiłem o nim więcej informacji. Nie byłam zbyt pewna, ale postanowiłam spróbować, powiedział mi, żebym się nie martwił, że wszystko będzie dobrze.
    Powiedział mi wszystko, co muszę zapłacić, co było wygodną opłatą, a ja zrobiłem, a on wykonał swoją pracę i wysłał mi dowód wideo i kazał mi czekać 24 godziny, aż wróci.
    Czekałem 24 godziny i żadnych telefonów ani Shawn (mój mąż) się nie pojawił. Poczułem się oszukany, gdy minęło 24 godziny.
    Dwa dni później usłyszałam dzwonek do drzwi we wczesnych godzinach porannych i ku mojemu największemu zdziwieniu był to Shawn, mój mąż przy drzwiach, który przepraszał mnie, że mnie zawiódł.
    Jestem bardzo szczęśliwy, bo mamy szczęśliwsze życie niż przedtem. To nie koniec, z dumą mogę powiedzieć, że jestem w 3 tygodniu ciąży dziękuję bardzo Priest Ade, jestem na zawsze wdzięczna.

    skontaktuj się z nim przez e-mail: drola.banjo@gmail.com
    WhatsApp +234 814 095 0088

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dr Ogundele! Mój mąż chciał rozwodu, bo spotykał się z inną kobietą, dowiedziałam się o świetnej czarodziejce. Po pracy dr Ogundele mój mąż odwołał proces dotyczący rozwodu. I wróciliśmy do domu po 24 godzinach i teraz jesteśmy razem szczęśliwi. Powiedziałem dr Ogundele, że podzielę się jego dobrą pracą, dlatego udostępniam to tutaj, aby ludzie wiedzieli o tym wspaniałym i uczciwym człowieku, jeśli masz problemy w związku lub małżeństwie lub jakiekolwiek inne problemy, możesz napisać do niego na WhatsApp i Czat Viber: +27638836445. Mam na imię Sabina.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazywam się Julia i jestem z Kanady, chcę pokazać światu, jak pomogła mi wspaniała dr Okpa, która sprowadziła do mnie moją kochankę w ciągu 24 godzin. Byłam bardzo zaskoczona, że tak się stało, ponieważ nigdy się nie spodziewałam odzyskaj mojego kochanka po tym, jak mnie zostawił. Dlatego chcę podziękować dr Okpie za to, co dla mnie zrobił i polecam go wszystkim, którzy potrzebują pomocy małżeńskiej lub w związku: +27653527813 lub e-mail okpatempleofsolution@gmail.com

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam wszystkich, jestem LARA COLEMAN z Bronxu w Nowym Jorku w Stanach Zjednoczonych. Chcę, aby wszyscy wiedzieli, jak bardzo jestem wdzięczny za przywrócenie mojego małżeństwa z pomocą rzucającego zaklęcia dr Ibinoba. Jest wspaniały i wyjątkowy, poznałem go online i powiedziałem mu o swoich problemach, a następnie rzucił zaklęcie miłosne, które przywróciło mi mojego męża po tym, jak oszukiwał i chciał rozwodu po 3 latach naszego małżeństwa. Dr Ibinoba jest po to, aby odpowiedzieć na twoje problemy w związku i inne ludzkie działania, takie jak:
    1. Przywrócenie do ciebie byłego kochanka.
    2. Zaklęcie, aby wygrać na loterii.
    3. Leczy wszystkie rodzaje chorób człowieka.
    4. Rzucił zaklęcie, aby znaleźć dobrą pracę z wysokimi dochodami.
    5. Rzucił zaklęcie ciąży (płodność robaka)
    6. Rzucił zaklęcie promocji w twoim miejscu pracy.
    7. Rzucił zaklęcie ochrony itp.
    Skontaktuj się z nim bezpośrednio na jego WhatsApp pod numerem +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. ad9b10d91c965ad75465dffa2784857b
    numara onay
    website kurma
    sms onay

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for your explanation, very good content. d6427c13fa3aad9d6b87e214e34fbe8e
    define dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że znalazłem się wśród setek osób na całym świecie, które mogą opowiedzieć komukolwiek o uczciwości i dobroci DR ISIKOLO. Jeśli chodzi o problemy małżeńskie lub w związku, z pewnością jest najlepszym, jakiego można znaleźć wszędzie. Straciłam piękny związek, jaki miałam z moim partnerem i DR ISIKOLO, wkroczyłam w moją sprawę, a reszta to już historia, a ja i mój partner jesteśmy razem w szczęściu i przytłaczającej radości. Bez wątpienia najlepiej radzi sobie w trudnych sytuacjach. jeśli masz podobne lub miłosne problemy, po prostu wyślij mu SMS-a przez Viber/WhatsApp +2348133261196 lub napisz do niego na adres: (isikolosolutionhome@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałam odrzucona przez męża po 10 latach małżeństwa. Zostawił mnie i nasze dzieci, aby cierpieć z niewielkimi lub żadnymi dochodami. W pracy znajoma opowiedziała mi o doktorze Ilekhojie io tym, jak pomógł jej pogodzić się z byłym mężem. Skontaktowałem się z nim, a on potwierdził, że kobieta rzuciła urok na mojego męża i obiecała złamać mroczną magię użytą na moim mężu i zapewnić mu powrót do domu. Wierzyłam mu i ufałam, że to złamie i pomoże nam się pogodzić, ponieważ bez mojego męża było bardzo ciężko i miało to wpływ na nasze dzieci. Szybko do przodu, mój mąż wrócił z nami do domu i sytuacja stopniowo się poprawia i jesteśmy spokojni. Poproś o pomoc dr Ilekhojie i uzyskaj rozwiązania. Jego e-mail: gethelp05@gmail.com lub jego numer WhatsApp: +2348147400259

    OdpowiedzUsuń
  16. Były wzloty i upadki, ale byłem bardziej zdruzgotany, gdy mój narzeczony, z którym spotykamy się od 7 lat, powiedział, że powinniśmy zakończyć nasz związek. Zapytałam, co zrobiłam źle, ale on powiedział, że jest zmęczony, po kilku miesiącach rozłąki natknęłam się na świadectwo kobiety, która mówiła dobre rzeczy o doktorze Ilekhojie, który pomógł wielu ludziom przywrócić pokój i miłość w ich domu. Naprawdę kocham mojego mężczyznę i chcę go z powrotem w moim życiu, więc wyciągnąłem do niego rękę i wyjaśniłem, po kilku konsultacjach powiedziano mi, na czym polega problem i co zrobić, aby pogodzić się z moim mężczyzną. Zrobiłem wszystko, o co mnie prosił, a po zakończeniu rytuału pojednania mój narzeczony skontaktował się ze mną i między nami sytuacja się poprawiła. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z dr Ilekhojie, a będziesz zadowolony z rezultatów. E-mail: {gethelp05@gmail.com}

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety i zostałem w ciemności. Stało się to tak szybko, że w ciągu kilku dni moje życie wywróciło się do góry nogami. Rzucił mnie po 3 latach bez słowa. Kontaktuję się z dr Ilekhojie przez jego e-mail, a on obiecał przeprowadzić rytuał pojednania, aby pomóc nam wrócić do siebie. W mniej niż 48 godzin po tym, jak odprawił swój rytuał, mój mąż ponownie zaczął mnie testować i czuł się okropnie z powodu tego, przez co właśnie mnie przeszedł. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz to wie. Nasze małżeństwo jest teraz silne i stabilne. Dziękuję doktorze za rytuał pojednania, który dla mnie przeprowadziłeś. Jesteś Bogiem posłanym, aby odnowić zerwane małżeństwo. Szczerze polecam dr Ilekhojie każdemu, kto ma rozbite małżeństwo lub problemy w związku. Jego e-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. JESTEM Scarlett: TO JEST MOJE POŚWIADCZENIE DLA DR OGUNDELE, PRAWDZIWEGO CZARNIKA, KTÓRY PRZYWRÓCIŁ MI MĘŻA W CIĄGU 48 GODZIN SWOIM ZAKLĘCIEM MIŁOŚCI, TEN CZŁOWIEK MA ROZWIĄZANIE KAŻDEGO PROBLEMU W ZWIĄZKU, SKONTAKTUJ SIĘ Z NIM NA WHATSAPP LUB TELEGRAM: +27638836445 . JEGO ZAKLĘCIE JEST NIESZKODLIWE.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nazywam się Luca Matteo, to były jedne z najlepszych wakacji w moim życiu, ponieważ odzyskałem żonę w ciągu kilku godzin. Zanim do niego zadzwoniłem, przeczytałem kilka dobrych opinii o doktorze Udamie, ale nie wiedziałem, czy wszystkie te historie są prawdziwe, dopóki nie odzyskałem żony. Po tym, jak odzyskałem żonę, z pomocą dr Udama nauczyłem się dzielić moim świadectwem ze wszystkimi na tej stronie, że dr Udama jest naprawdę potężnym czarownikiem, który odbudowuje każdy zerwany związek lub małżeństwo zaklęciem miłosnym w ciągu kilku godzin. Skontaktuj się z dr Udamą na WhatsApp: (+27 65 897 8226) lub wyślij e-mail na adres (udamaada@gmail.com) i podziękuj mi później.

    OdpowiedzUsuń
  20. PILNIE POTRZEBUJĘ MOJEGO EX BACK 2023 WHATSAPP +2348139012331  LUB NIEZRÓWNANEGO. omooguntempleofanwer@gmail.com Miałem problemy w małżeństwie, ponieważ mój mąż chciał rozwodu, ale udało mi się go nakłonić do unieważnienia rozwodu z pomocą duchowego człowieka zwanego doktorem Omoogunem i teraz żyjemy w pokoju. Jeśli zmagasz się z jakimkolwiek problemem w swoim życiu i szukasz trwałego rozwiązania, dr omoogun jest odpowiednią osobą na to stanowisko. Jestem żywym świadectwem jego wielkiej mocy. Przygotowuje również zioła na każdą chorobę, o której wiesz, czyni cuda i cuda, dzięki moim gwiazdom. Zwróciłem się do niego o pomoc WhatsApp +2348139012331 e-mail. omooguntempleofanwer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój chłopak wrócił do mnie przy pomocy doktora ISIKOLO i jestem naprawdę pod wrażeniem
    Witam wszystkich, jestem Bożena Chorążycki. Kiedy straciłam wszelką nadzieję na przywrócenie prawidłowego związku między mną a moim chłopakiem, poszłam do Internetu w poszukiwaniu pomocy, przeczytałam i skontaktowałam się z dr ISIKOLO, który przyszedł i wszystko naprawił, a ja będę go cenić przez resztę mojego życia. Zbyt wiele razy przeżyłam traumę emocjonalną z powodu niekończących się problemów, jakie miałam z moim mężczyzną, co doprowadziło do naszego rozstania, dlatego szukałam pomocy i dowiedziałam się o dr ISIKOLO, który przyszedł mi na ratunek. Opowiedział mi o procedurach i nalegał, abym się do nich zastosował, co chętnie zrobiłem i nie opóźniał procesu rozwiązywania moich problemów, a wynik otrzymałem w ciągu zaledwie 2 dni, jak mnie zapewniał. Nie zawracaj sobie głowy szukaniem pomocy gdzie indziej, ponieważ on jest zbyt dobry w pomaganiu ludziom. Jest godny zaufania i uczciwy, więc napisz do niego teraz SMS-em za pośrednictwem WhatsApp: +234-8133261196 lub jego e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć wszystkim. Nazywam się Basia Gadomski. Jestem tutaj, aby podziękować wspaniałemu doktorowi Isikolo za rozwiązanie moich problemów małżeńskich. Moje małżeństwo rozpadło się z powodu niekończących się problemów i trudności, jakie miałam z mężem. Odszedł, nie oglądając się za siebie, a ja przez wiele miesięcy byłam sama. Jego rodzina interweniowała i nadal nic się nie zmieniło. Byłam rozbita emocjonalnie i straciłam nadzieję na ponowne znalezienie miłości, ponieważ był wszystkim, czego kiedykolwiek pragnęłam w mężczyźnie. Podobnie jak wiele innych osób, poznałam Doktora ISIKOLO, gdy zaczęłam szukać pomocy. Długo omawialiśmy moje problemy i zapewnił mnie, że otrzyma rozwiązanie, którego potrzebuję. Nie miałam innego wyjścia, jak zastosować się do jego procedur, a on w niczym nie zwlekał. Stworzył dla mnie i mojego męża więź miłosną, a miłość i szczęście, które dzieliliśmy, zostały przywrócone i dotarł do mnie dokładnie po 48 godzinach, jak obiecał DR ISIKOLO. Rzeczywiście jest wspaniałym pomocnikiem i można na nim polegać. jeśli masz jakieś problemy, po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nazywam się Golański. Podobnie jak wiele innych osób, gorąco dziękuję doktorowi Isikolo za pomoc i rozwiązanie moich problemów. Byłam zaślepiona zazdrością i niepewnością, co spowodowało chaos w mojej relacji z narzeczonym, a on nie mógł się oprzeć moim kłopotom i mnie zostawił. Po tym, jak zdał sobie sprawę, że posunąłem się za daleko we wszystkim, co mu zrobiłem źle, tylko po to, aby przeprowadził się do innego miasta i straciłem wszelkie możliwości, aby się z nim skontaktować i przeprosić. W tym momencie wiedziałem, że potrzebuję pomocy, aby go odzyskać, więc musiałem skontaktować się z doktorem Isikolo. Okazał wiele troski, więc powiedziałam mu wszystko i zgodziłam się, że to moja wina, a on zapewnił mnie, że go odzyska i przywróci miłość i szczęście, które dzieliliśmy, co też zrobił. Tak jak obiecałem, po 48 godzinach Thompson zadzwonił do mnie, a ja przeprosiłem za wszystko i zaprosił mnie do siebie, abyśmy mogli pogodzić się i znów być razem. Dziękuję doktorowi Isikolo za wszystko i szczerość w pomaganiu ludziom. Po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć wszystkim. Nazywam się Lucie Buczek. Jestem tutaj, aby podziękować wspaniałemu doktorowi Isikolo za rozwiązanie moich problemów małżeńskich. Moje małżeństwo rozpadło się z powodu niekończących się problemów i trudności, jakie miałam z mężem. Odszedł, nie oglądając się za siebie, a ja przez wiele miesięcy byłam sama. Jego rodzina interweniowała i nadal nic się nie zmieniło. Byłam rozbita emocjonalnie i straciłam nadzieję na ponowne znalezienie miłości, ponieważ był wszystkim, czego kiedykolwiek pragnęłam w mężczyźnie. Podobnie jak wiele innych osób, poznałam Doktora ISIKOLO, gdy zaczęłam szukać pomocy. Długo omawialiśmy moje problemy i zapewnił mnie, że otrzyma rozwiązanie, którego potrzebuję. Nie miałam innego wyjścia, jak zastosować się do jego procedur, a on w niczym nie zwlekał. Nawiązał więź miłosną dla mnie i mojego męża, a miłość i szczęście, które dzieliliśmy, zostały przywrócone i dotarł do mnie dokładnie po 48 godzinach, jak obiecał DR ISIKOLO. Rzeczywiście jest wspaniałym pomocnikiem i można na nim polegać. jeśli masz jakieś problemy, po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój mąż, z którym budowałam życie przez 23 lata, zostawił mnie i dzieci bez słowa. Wszystko się na mnie zawaliło, skontaktowałam się z naszymi bliskimi i nikt nie mógł pomóc. Przyszedł czas, gdy złożył pozew o rozwód, nawet gdy nie mieliśmy żadnych problemów ani nigdy nie kłóciliśmy się o nic katastrofalnego. Doktor Isikolo przyszedł mi na ratunek i rozwiązał problem, jaki miałam z moim mężczyzną. Połączył nas ponownie i wrócił do domu, do nas. Rzeczywiście życie jest tajemnicze i nigdy nie myślałem, że doświadczę tego, przez co przeszedłem, ale wszystko dzięki doktorowi Isikolo, który pracował dla mnie i zapewnił mnie o pozytywnych wynikach po 48 godzinach, które rzeczywiście nastąpiły, jak obiecał. Równie dobrze może rozwiązać Twoje problemy, jeśli skontaktujesz się z nim teraz. Napisz do niego na WhatsAppie pod numerem +2348133261196 lub e-mailem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń