Obserwatorzy

środa, 19 listopada 2014

...

Witam wszystkich:) Jakoś ostatnio bardzo mnie tu mało. To nie tak, że nic nie robię. Oczywiście powstają prace, nawet kilka, wszystkie dość pracochłonne. Teraz zbliża się jeszcze okres świąteczny. Nostalgia, zwolnienie tempa, człowiek jakoś mimowolnie przestawia się na inny "wymiar życia" - chyba tak to mogę nazwać. Przeglądam Wasze blogi, Wasze robótki i zmagania większość poczyniła już znaczne postępy w ozdobach świątecznych, a ja jakość nie mogę się zebrać w sobie jeszcze na to. Choć nie powiem, że nie szukam, ale szukam tak jakbym szukała czegoś wyjątkowego, tak wyjątkowego, że jeszcze sama nie wiem czego dokładnie:) No, ale cóż...  taka już jestem:) żeby więcej nie przynudzać, to wrzucam coś dla kreatywnych.
 

 

 

 

 

 

 


 

 



4 komentarze:

  1. Śliczne monogramy !!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i zachwyciły mnie Twoje prace,fajnie,że podajesz wzory.I chyba mamy coś wspólnego obie kochamy kwadraty babuni i tym podobne. Zapraszam Cię na mojego bloga-mazurskie pasje. Pozdrawiam-Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne litery, monogramy,pooglądałam sobie Twoje piękne prace, hafty zawsze lubiłam,teraz juz nie te oczy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne sa twoje hafty, monogramy, ale ja stracilam w ciagu kilku lat wzrok, obecnie + 3,0 i kiedys wyszylam dwa hafty, kiedys dokladnie ponad 10 lat temu i na moj wzrok juz niewskazane,pozdrawiam i gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń